Regulamin Hotelu Shuma
Dyrekcja Hotelu Shuma będzie Państwu bardzo wdzięczna za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który
ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby wyłącznie w celach noclegowych.
- Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 do godziny 11.00 dnia następnego.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do
godziny 09:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę
posiadanych możliwości. - Anulację rezerwacji można dokonać na co najmniej 48h przed przyjazdem ( nie dotyczy rezerwacji powyżej 2 pokoi).
- Rezerwację grupowe powyżej 3 pokoi wymagają przedpłaty 30% wartości rezerwacji.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług
prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję. Hotel ma obowiązek zapewnić: x
warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa, x bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji
o Gościu, x profesjonalną i uprzejmą obsługę, x sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas
nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę i życzenie, x w miarę posiadanych
możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być
usunięte. - Na życzenie Gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi: x udzielania informacji związanych z pobytem i
podróżą, x budzenie o wyznaczonej godzinie, x przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w sejfie w czasie
pobytu Gościa w hotelu, x przechowywanie bagażu Gości zameldowanych w hotelu. - Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w
zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej. - Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo
przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do
depozytu w recepcji. - Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów
wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Koszt
jednorazowego zabrudzenia wyposażenia hotelu to koszt 100 zł. - Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz-kartę pozostawić w recepcji.
- Za zgubienie, zniszczenie oraz nieoddanie klucza Gość zostanie obciążony kwotą w wysokości 80zł.
- Zamiana mebli i wyposażenia między pomieszczeniami jest zabroniona.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za
pobyt opłatę. - Osoby nie zameldowane w Hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7.00 do godziny 22.00.
- W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do godziny 7.00.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i
innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. - Zabrania się palenia papierosów w pokoju hotelowym. Kara pieniężna za naruszenie tego punktu to 500 zł brutto.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy lub w
inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania hotelu. - Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na
adres wskazany przez Gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez 3
miesiące. - Na terenie hotelu obowiązuje całkowity zakaz kąpieli w jeziorze.
Hotel Shuma Sp. J. Latos z siedzibą w Dąbrowie Górniczej ul. Żeglarska 20, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod
numerem NIP: 6292470884, REGON: 360417758 reprezentowanym przez Oliwię Latos- Brzozowską – wspólnika